28 Ağustos 2008 Perşembe

Özlenen Diyarbakırspor


şurda açıklamıştım diyarbakırspora bakış açımı. hatta her maç öncesi para yok diye ağladıklarından filan bahsetmiştim. ilk maçtan hıçkırık sesleri geldi. diyarbakırspor başkanı gözyaşlarıyla açıklama yapmış;


Diyarbakırspor
Kulüp Başkanı Adnan Öktüren, kendilerine verilen maddi yardım sözlerinin tutulmadığını belirterek "Transfer ettiğimiz futbolcuların paralarını ödeyemedik. Futbolcular, para almadan sahaya çıkmayacaklar bunu iyi biliyoruz. Biz de yönetim olarak kesinlikle istifa edeceğiz" dedi.

Ankara'da yaptığı temaslarda maddi sorunların çözümü konusunda herhangi bir aşama kaydedemediklerini anlatan Öktüren, şöyle konuştu: "Takım olarak çok zor durumdayız. Futbolcuların ödemelerini yapamadık. Bir çoğunun bonservisini çıkaramadık. Cumartesi günü kendi sahamızda oynayacağımız Orduspor maçına çıkmayacağız. Bize verilen sözler yerine getirilmedi. Konunun çözümü için çok çabaladık, ancak hep olumsuzluklarla karşılaştık. Artık yönetici olarak futbolcularımızın ve alacaklılarımızın önüne çıkamıyoruz. Futbolcularımızın suratına bakamıyoruz. En iyi çözüm yönetim olarak istifa etmemiz ve takımı dağıtmaktır. Parasız kulüp ve takım yürümez."

Hiç yorum yok: