23 Ağustos 2008 Cumartesi

Galatasaray 4-1 Denizlispor


daha önceki postumda belirtmiştim bu sene küme düşme adaylarımdan biri denizlispor diye. denizlispor bu maçta beni şaşırtmadı kadro ve teknik ekip açısından çok zayıf bir takım vardı galatasarayın karşısında. o yüzden skorun normal olduğunu düşünüyorum. gelelim galatasarayımıza. öncelikle şunu belirteyim 4 gol atılmasına rağmen oynanan futbol rahatsız etti beni. bükreş deplasmanı öncesi galatasarayda pek değişen birşey yok. hala pozisyon bulmak zorlanıyoruz. ortasaha forvet bağlantısı kopuk vs vs. lincoln ilk 15 dakika "oynamaya başladı lan bu" dedirtse de ilerleyen dakikalarda eski haline döndü. kewell son yarım saat kaybolsa da umut verdi. ayrıca skippe topalı oyundan almasıyla seyirciden büyük bir tepki aldı. korkuyorum küçük feldkamp olacak diye bu adam. son olarak mustafa denizli acaip kafa şişirdi maç boyunca. işkence gibiydi yorumları. ha unutmadan sürekli seyircinin stadyuma gelmediğinden bahsedildi. bir sürü neden öne sürüldü. neden aslında çok basit. kardeşim sen kıçı kırık denizli maçı için eski açığa 50 ytl fiyat çekersen kimse stada yaklaşmaz. anlamıyorum nedir bu bilet politikası. barcelonayla mı oynuyoruz ali sami yende.

Hiç yorum yok: