21 Ekim 2008 Salı

Yer Yarilsa Da İçine Girsem Denilen Anlar #4

daha geçen hafta yaşadım bir tane daha. vural ali vural'ın(google da ararsa kendini, gelsin bloga:) dersindeyim. beyefendinin ilk dersi olduğundan göz dağı veriyor herkese. nasıl tanınan biri olduğundan filan bahsediyor. bende amfinin en arkasında dinliyorum salvoları. tam bu sırada vav hocamız duruyor gülümseyen bir hanım kızımızı neden güldün diyerek ayağa kaldırıyor. öğrenci kem küm tabi. bu sırada vav kıza saydırmaya başlıyor. kızım zaten beton gibi suratın var sebebsiz yere gülemezsin. bazı insanlarda gülümseyen bir yüz ifadesi olur sende onun olmasına imkan yok filan diyerek kızcağızı yerin dibine sokuyor. bende arkadan dehşeet içinde dialogu( aslında monolog)dinliyorum. kızcağızı arkadan gördüğümden kim olduğunu çıkaramıyorum. merak içindeyim kim diye. sonra ders bitiyor dışarı çıkıyoruz tartışma bölgesine daha yakın olan özden'e "kim bu beton suratlı kız ya, yerin dibine soktu hoca acıdım, yazık oldu ehueh" şeklinde bir soru soruyorum. (evet hayvanım ama az bişey acıdımda) tam bu anda yanımda yürüyen bir bayan da arkadaş özden nasılsın! sorusunu soruyor. soruda bir gariplik var ama. böyle biraz sert üslüpla hani birini dövmeden önce soru sorarsın hafif tahdit vari olur onun gibi. özden benim sorumu cevaplamayıp eheh iiyimle geçiştiriyor arkadaşı. kızda uzaklaşıyor bizden. olayın bende yerin dibine geçme isteği oluşturan kısmı burda başlıyor. vav'ın ağzına s.çtığı kız bizim yanımızda bizi dinleyen kızmış. özden nasılsın sorusunun tam meali "gerizekalı emre iki saattir bana gülüyosunmuş". aslında ben burda çok yerin dibine geçmedim. bu zor anı yaşattığım özdene daha çok üzülüyorum. zor şeyler yaşadı ama güzel geçiştirdi teşekkürler özden.

Hiç yorum yok: