3 Ekim 2008 Cuma

Yer Yarilsa Da İçine Girsem Denilen Anlar #1

blogumda yeni bir yazı dizisi başlatmaya karar verdim. yaşamım boyunca "allahım ölmek istiyorum, nasıl bir pot kırdım böyle" dediğim anları yazacağım. ilkini anlatayıım hemen;

lise 2 ye gittiğim zamanlar boş derslerimizde 6 ya 6 gayet çekişmeli futbol müsabakalarımız olurdu. takımlar değişmez herkes oynayacağı mevkide oynardı. bu yüzden maçlar 3-3 2-2 sonuçlarla biter heyecan son ana kadar sürerdi. yine bunların birinde beraberlikle son dakikalara girilmişti. zil ha çaldı ha çalcak diye bekleren. sol taraftan güzel bir orta geldi bana. sağ kanattan koşarak topu ayağımın içiyle diğer köşeye bıraktım. henry gibi topa vurduğumu düşündüğümden hafiften götüm kalkmıştı. hevesim kısa sürdü tabi. top direğin içine çarparak geri döndü bana. o gazla topa sol ayağımla tekrar vurdum. yaklaşık 1 metreden topu üst direğe nişanlamıştım. artan hırsımı kontrol edemeyerek .mına koduğum direkleri diyerek bağırdım. sinirden direkleri tekmeleyecekken kafamı kaldırıp merdivenlerde vali ve belediye başkanının bana baktığını görünce durdum.gülümsemekle, korkmak arasında bir ifadeyle bana bakıyolardı. tüm arkadaşlarım sessizleşmiş sanki demin maç eden onlar değilmiş gibi alakasız şekiilde etrafı seyrediyorlardı. bense kıpkırmızı suratımı saklamaya çalışıyordum.

Hiç yorum yok: