8 Ekim 2008 Çarşamba

Yer Yarilsa Da İçine Girsem Denilen Anlar #3

lisede geçirdiğim son aylar, öss stresi bünyeyi sarsa da diğer arkadaşlarıma nazaran daha rahatım. testlerle, kitaplarla pek aram yok. aşık olduğumdan leyla mode on geziyorum okulda. işte bu zamanlar klasik teneffüs muhabetlerinden birini yapıyoruz. sınav dergisi üzerinde öss birincilerinin resimleri var. altına nereyi kazandıkları eklenmiş. öss bilmem kaç türkiye birincisi inekcan gündüz-"ege tıp fakültesi" yazısı hemen dikkatimi çekiyor. bunun üzerine geyik başlıyor sınıfta. neden ege tıp fakültesi yazmış bu adam? izmirlidir, tıp okumak istiyordurla başlayan muhabbet yavaş yavaş bel altına kayıyor. sonunda ben olayın iyice bokunu çıkararak, "olum adam abazandır. izmirli kızlarda gayet taşlar. adam kesin çakma meraklısıdır ehuehue" şeklinde yüzeyel bir yorumla tartışmaya katkıda bulunuyorum. tam o sıra bir el omzuma dokunuyor. aynen katılıyorum emre diğerek beni onaylıyor. işin ilginç tarafı bu ses bir bağğğyana ait. dönüp kim lan bu diye bakmamla dünyalar tatlısı izmirli ingilizce hocamı karşımda görüyorum. renkten renge giren halimi tasvir etmeye gerek yok sanırım.

Hiç yorum yok: