21 Ekim 2008 Salı

9 Yıl Sonra


formula 1 i 97 sezonunda izlemeye başladım. oldukça kopuk zamanlarla rastlarsam cine 5 ten izliyordum. o sezon pazar günü evde otururken denk geldiğim yarışlardan biride jerez'di. yarışı önde götüren kırmızı arac geçileceğini anlayınca diğer aracı yarış dışı bırakmaya çalışmıştı.3.sınıfa giden ben gayet sinirlenmiştim bu olaya. kırmızılı schumiydi. o günden sonra hiç bir zaman sevmedim ferrariyi. y.arış sonunda şampiyon villeuneve olsa da benim f1 de tutacağım takım belliydi artık süper metalik rengi karizma pilotlarıyla double yapmış mclaren mercedes. ondan sonra peşpeşe gelen 2 pilotlar şampiyonluğu daha da bağladı beni takıma. sonrasın acıyla geçen yıllar ferrarinin ezici üstünlüğü falan derken. 9 yıl sonra yeniden şampiyonluğa adayız. geçen senenin talihsiz brezilya gp si gibi olmayacak bu sefer. hamiltonun elindeki sampiyonluğu kırmızılara vermeyeceğini düşünüyorum. ama bir kırmızı gelip hamilton a çarparsa iş değişir. alışkınlar bu gibi çirkefliklere.

Hiç yorum yok: