4 Ekim 2008 Cumartesi

Yer Yarilsa Da İçine Girsem Denilen Anlar #2

Yerin dibine geçme isteği uyandıran bir diğer anımda da futbol var. bu sefer daha küçüğüm orta 1 öğrencisiyim. Beden eğitimi dersimizde futbol oynuyoruz. Sahanın sol tarafında eğimli bir bölüm var. top oraya gidince kesin taç oluyor topu o bölgede kontrol etmek güç. Top taça çıkmış bende taçı atmak üzere o bölgedeyim. Arkam sahaya dönük topun kaçtığı yerde dolanan arkadaştan topu atmasını rica ediyorum. Tam topu attarken arkamdan birinin bana çarpmasıyla uçuşa geçiyorum zemin eğimli olduğundan dengede kalmam imkansız. Hızla yere çarpıyorum. Her tarafım yırtılmış ezilmiş. acıdan gözüm hiç bir şey görmüyor. Bana çarpan 3. sınıf öğrencisi velet üzerime düşmüş. Velet benim gözlerime bakınca ayağa kalkıp topukluyor zaten. O sırada sınıf arkadaşım yiğit de yerde kıvranıyor. Herkeste tebessüm yiğit'e gülüyorlar. Acının verdiği sinirle yiğit'in benle dalga geçmeye çalıştığını düşünüyorum. Yoksa neden durup duruken yerde kıvransın ki. Sinirimi bir nesneden çıkarmam lazım buda yiğit oluyor. Koşarak yiğit'e yaklaşıyorum yerde yatan arkadaşıma tekme tokat allah ne verdiyse dalıyorum. Zavallı yiğidi bir temiz dövdükten sonra sakinleşiyorum herkes beni tutuyor o sırada “niye vurdun lan manyak mısın” sorusu dört bir yandan geliyor. İşin aslını sonra öğreniyorum ben. çarpmanın etkisiyle uçuşa geçerken yiğit de gelen topun üstüne basarak ayak bileğini çok kötü burkmuş. garibim yerde acıdan kıvranıyormuş. Herkes yiğit'in yaptığı absürt düşüşe gülüyormuş. Tabi bu olayı öğrenince başımdan kaynar sular döküldü. Yiğit'in yüzüne bir hafta bakamadım. Özür dilemeye bile utandım.

Hiç yorum yok: