15 Eylül 2008 Pazartesi

İstanbul


bir öğrenci için yaşaması en eğlenceli yer derler. bir sürü sosyal imkan vardır. istediğin zaman boğaza bakar içersin, istersen maça gidersin. bunlara bakıp "oo my gosh" istanbul müthiş bir kent derler genelde. herkes aşıktır istanbula. ben değilim ama kardeşim. kışın buz gibi olur yazın cehennem sıcağını taa beyninizin kıvrımlarında hissedersiniz bunu kimse söylemez mesela. binlerce çeşit tipte insan yaşar. herkes farklı tepkiler verir. trafik hep gerilimlidir. kalabalıktan adım atılmaz. sahilde sevgilinle otursan 3 apaçi, 5 dilenci biter başında. evet benim istanbulum bu. kalabalıklardan nefret ediyorum. benim şehrimde kafa dinlenilecek herkes birbirini tanıyacak. denize karşı otururken bir ben bir de sevdicek olacak. istemiyorum bağırışan satıcıla. sıcaktan terlemiş, koşturmaktan bıkmış insanların arasında otobüs yolculukları.

Hiç yorum yok: