5 Eylül 2008 Cuma

Yazılmak?

benim gibi karşı cinsle ilişkilerde çekingenseniz bilirsiniz. en zorlanılan şeylerin başında hoşlanılan kişiyle gelişen samimiyeti hoşlandığı belli etme seviyesine çıkartmak gelir. yazma diye tabir edilen bu şeyi çevrenizde çok rahat yapan insanları gördükçe "ulan neden ben yapamıyorum" diye soruyordum kendime sık sık. geçen gün internette dolaşırken bunun hakkında bir makale okudum. bilim adamları üşenmemişler. kafa yormuş, oturmuş makale yazmışlar(işleri güçleri yok heralde). güçlü(kişilik bakımından) annelere sahip bireyler kadınları daha üstün insanlar olarak gördüklerinden ilerleyen zamanlarda zorlanıyormuş ,ana tema bu. işin bilimsel yönünü bir kenara bırakırsak. benim zorlanma sebebim yazma eylemi gerçekleştirilirken hoşlanılan kişiye rahatsızlık verdiğimi düşünmem. düşünsenize kız sizin arkanızdan "her msni açtığımda damlıyo bıktım yaee", "dibime düşecek yeter artık" filan diyor. dünyada cehennemi yaşar insan aman tanrım.

Hiç yorum yok: